Tuesday 27 July 2010

and the answer is ...


Hello !D

I'll take a break from studio kariusdeparius AND
I also promised to tell you:
 
studio karius de parius fares forward :D
NEXT stop is BUCHAREST & ROMANIA!!!

The adventure is to follow my beloved -
he's MY CHAMPION!!!
So it's not only holidays,
it's 3 years of REAL LIFE & adventure!!!

ADIEU apples and sweet Normandy, this time I'll grab into some raw meat !D
I would LOVE to sketch down my thoughts through this project.

I'll be adding the last exhibition prints to my etsy shop in the near future,
and several prints & collage bonbons for sale at this WONDERFUL bed & breakfast.
I'll keep you posted on Facebook when!

Have a wonderful Summer!!! I'll be back!!!




en Français s.v.p.

Bonjour !D
Je vais faire une pause du studio karius de parius ET
j'ai aussi promis de vous dire :

studio karius de parius va en avant :D 
le prochain arrêt sera BUCAREST et la ROUMANIE !!!

L'aventure est de suivre mon bien-aimé -
il est MON CHAMPION !!!
Donc c'est non seulement des vacances,
c'est 3 ans de RÉALITÉ et d'aventure !!!


ADIEU les pommes et les bonbons Normands, cette fois-ci je saisirai de la vrai viande crue !D J'aimerais noter mes pensées au travers de ce projet.

J'ajouterai les dernières ESTAMPES à mon magasin etsy dans un proche avenir,
Et plusieurs tableaux et bijoux collage en dépôt vente dans ce MERVEILLEUX Gîte de France.
Je vous l'annoncerai sur Facebook quand c'est prêt !

Ayez un merveilleux Été !!!
Je serai de retour bientôt !!!

 
UA-7445671-2