Monday 19 April 2010

I just changed my etsy banner


I just changed my etsy banner, do you like it?

I still need to clean up! A NEW SHOP maybe? :
One for my COLLAGES : originals & reproductions.
YES - reproductions, I REALLY need to manage to handle my printer !D
One for my PORCELAIN only.
( and a last one for my BADGES : with details from my collages )
THIS WILL COME,

but first I need to finish some paperwork to be able to continue my studio activities & the continuty of my TELLusVISIONs. 
In the mean time -
PLEASE spread the work of
studio
I need some passionate art collectors !D

:: :: ::

en français s.v.p.

J'ai changé ma bannière etsy,
c'est mieux, non ?

Je dois toujours nettoyer ! Un NOUVEAU MAGASIN peut-être ? 
Un pour mes COLLAGES : originaux & reproductions. 
Un pour ma PORCELAINE seulement. 
( Et un dernier pour mes BADGES : avec des détails de mes collages ) 
CELA VIENDRA,
 
mais d'abord je dois finir quelques dossiers pour pouvoir continuer mon atelier et la suite de TELLUSVISION.
Entre-temps -
étendez S'IL VOUS PLAÎT le travail du
 studio
J'ai besoin de quelques collectionneurs passionnés d'art !D
 
UA-7445671-2